Odpowiedzi

2010-03-22T17:15:03+01:00
Bóg- tak bo wierzymy w niego,
kosciół- nie nie uznajemy modlitwy w kościele.
To się nazywa wierzący, ale nie praktykujący, istnieją ludzie, którzy uwarzają, że Kościół coś im narzuca i wolą modlić się w domu.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T17:16:30+01:00
Bóg tak a Kościół nie , nie może czegoś takiego być .To tylko świadczy że wiara jest płytka bo Bóg jest z nami w Eucharysii żywy i prawdziwy, i tylko uczestnicząc w niej możemy realizować Słowa Pisma Świętego J.15.1.."wytrwajcie we Mnie, a Ja będę trwał w was... Przyjmująć ciało Pańskie do, uczestnicząć w jego śmierci męce i zmartwychwstaniu które dokonuje się na ołtarzu w Eucharysti , dopiero mozemy w pełni żyć Jego Słowem i być ludźmi wiary. Podejrzewam ,że twój przyjaciel zetknął się lub jest u Zielonoświatkowców, stąd takie poglądy.
3 3 3