Odpowiedzi

2010-03-22T17:17:33+01:00
Myślę, że telefon komórkowy jest lepszy gdyż jest on przenośny i czekając na ważny telefon można spokojnie wyjść na miasto z telefonem pod ręką, a nie wyczekiwać domu :)
2 5 2
2010-03-22T17:17:37+01:00
Moim zdaniem telefon komórkowy jest bardziej funkcjonalny. Można go wszędzie zabrac. Ma dużo funkcji np. jako kalkulator, latarka, można na nim pisac SMSy.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T17:19:15+01:00
Telefon stacjonarny to przeżytek, korzystamy z niego tylko w domu. Jest jednak plus telefonów stacjonarnych nie trzeba ich ładować i numer znajduje się w książce telefonicznej. Natomiast komórka to jest rzecz niezbędna, zawsze mamy go przy sobie. Nie służy tylko do rozmów telefonicznych, ale również do pisania sms-ów, oglądania i nagrywania filmów, robienia i oglądania zdjęć, słuchania muzyki i wielu innych rzeczy.
3 4 3