Sorry, że to nie ten przedmiot, ale nie ma takiego w liście.To chodzi o godzinę wychowawczą.
Nasza wychowawczyni zadała nam takie zadanie, żeby dziewczyny przedstawiły odmówienie koleżance pożyczenia czegoś nie urażając jej.Tylko problem w tym jak odmówić nie urażając.
Jeśli wiecie jak tak odmówić proszę o szybką odpowiedź.
<Z góry dzięki>
pozdro :)

3

Odpowiedzi

2010-03-22T17:19:03+01:00
Powiedz że nie pożyczysz jej czegoś bo będzie Ci potrzebne, albo że to nie Twoje, że też masz pozyczone ;))
1 5 1
2010-03-22T17:19:33+01:00
Przepraszam cię że nie mogę tego pożyczyć bo jest mi teraz to potrzebne.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T17:20:30+01:00
Myślę, że wystarczy ładnie przeprosić i powiedzieć, że teraz nie możesz pożyczyć jej tej rzeczy bo jest przez Ciebie teraz używana, i że możesz pożyczyć jej za jakiś czas.
1 5 1