Odpowiedzi

2010-03-22T17:25:21+01:00
Zalety życia w mieście:
-wszędzie mamy blisko,
-mamy blisko do szkoły, sklepu itd.

Wady:
-jest bardzo głośno
-nigdy nie ma spokoju

Zalety życia na wsi:
-cisza i spokój
-świeże powietrze

Wady:
-wszędzie mamy daleko
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T17:28:16+01:00
Mieszkając w mieście mamy pod ręką wszystkie sklepy i punkty rozrywki i nauki np. kino, teatr, basen, kawiarnie, bary, pizzerie itp. Nie ma problemów z dojazdami, ponieważ są metra, autobusy, tramwaje, taksówki. Największą wadą miasta jest zanieczyszczone środowisko, ciągły hałas.
Mieszkając na wsi mamy czyste, świeże powietrze, spokój. Można mieć własną, ekologiczną żywność. Natomiast nie ma tu takich możliwości jak w mieście wszędzie jest daleko na zakupy trzeba jechać do miasta i to własnym samochodem lub autobusem (o ile są w danej miejscowości).
1 5 1