Odpowiedzi

2009-10-30T20:04:58+01:00
W wyniku obrotu dookoła bokuABpowstanie walec,współrzedne punktow G=(2,9),F=(-4,9),można rownież obrócić też dookoła boku CD wtedy współrzędne będą miały K(2,12),L(-4,12) V=πr²H;V=π×7²×6=294π;
P=2πr²+2πrH;P=2π×7²+2π×7×6=98π+84π=182π



Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T01:34:32+01:00
Patrz zalacznik
ta bryla tp walec o promieniu podstawy r=7 i wysokosci h=6

V=πr²h=π*49*6=294π≈923,16 j³
Pc=2πr²+2πrh=2πr(r+h)=2π*7(7+6)=182π≈571,48j²

Pozdrawiam

list przeczytalem