Przetłumacz:
Babe ist sehr popular. Es ist von allen Schweinen am bekanntesten, denn es hat in zwei Filmen gespielt. Es ist von allen Haus und Hoftieren am klugsten und am schlausten. Als ,, Schafhund '' ist es auch am erfolgreichsten. Es kann dabei sogar uber die Hunde siegen.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T17:33:14+01:00
Babe jest bardzo popularny. Jest to najbardziej znany ze wszystkich świń, odegrała w dwóch filmach. To wszystko w domu i zwierząt gospodarskich w mądry i najmądrzejszy. Ponieważ dog''it owiec jest również najbardziej udanych. Może nawet wygrać na temat psów.

niektorych slow nie wiem to nie prztlumaczylam
1 5 1
2010-03-22T17:36:13+01:00
Babe jest bardzo popularna. Jest to najbardziej znana ze wszystkich świń, spośród dwóch filmów o tych zwierzętach. To wszystko, dzieje się w domu najmądrzejszych zwierząt gospodarczych. Ponieważ "Schafhund" jest równie udany, może opowiadać na temat psów.