Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T17:34:54+01:00
Klimat : Suche i gorące lato, oraz łagodna, wilgotna zima

Rośliny : WIecznie zielone krzewy o skórzastych, sztywnyh liściach, nieliczne drzewa, np. cytrusy

Zwierzęta : Głównie gady, ptaki i gryzonie.
4 2 4
2010-03-22T17:56:16+01:00
Gorące i suche lato
łagodna i wilgotna zima
Latem nad Morze Śródziemne napływa ciepłe i suche powietrze zwrotnikowe znad Sahary
Zimą wilgotne powietrze z zachodu przynosi opady deszczu, a w górach - śniegu
5 3 5