Odpowiedzi

2010-03-22T17:37:47+01:00
Jan Paweł II - zjednoczył świat, potrafił wybaczyć każdemu.
105 4 105
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T17:45:34+01:00
Jan Paweł II- został papieżem aby rozpowszechnić dobro na całym świecie, poprzez jego czyny.
Jerzy Popiełuszko- został księdzem aby głosić dobra nowinę innym ludziom w tych ciężkich czasach w jakich żył.
Andrzej Bobola-był księdzem. Głosił kazania i prowadził wykłady misyjne. Chciał przezwyciężyć zło.
Św. Wojciech- udał się do Prus z ewangelizacyjną misją
Św. Stanisław-biskup. Wstawiał się za uciskanymi
42 4 42