Odpowiedzi

2009-10-28T15:23:43+01:00
Niemetale - pierwiastki chemiczne będące słabymi przewodnikami elektryczności (izolatorami bądź półprzewodnikami) oraz zazwyczaj również ciepła (wyraźnym wyjątkiem jest tu diament). W stanie stałym są kruche i bez połysku metalicznego.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T15:28:33+01:00
2.nimetale fluor- w profilaktyce zebów,tlen-potrzebny do oddychania,jod- potrzebny do własciwego funkcjonowania
1 brom jest czerwonobrazowa ciecza, o ostrym duszacym zapachu,bezposredni kontakt z nim wywołuje oparzenia .
1 5 1