Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T17:35:23+01:00
- tesknił za ojczyzna
- był przywiazany do ojczyzny
- tesknil za rodzinnym domem
- chciał wrócic do plski
- pokazał jak jest wlaniewie jego ojczyzna
1 5 1
2010-03-22T17:36:17+01:00
-tęsknił za ojczyzną
-był daleko od domu
-chciał przedstawić dobre strony i tradycje swojej ojczyzny
-napisał tą epopeję bo był patriotą
-chciał uciec od emiracji
1 1 1