Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T17:37:09+01:00
Państwo zakładaja tzw.parki narodowe,pomniki przyrody lub rezerwaty przyrody np. puszcza białowieska.
2010-03-22T17:40:47+01:00
Segregacja śmieci,
wywożenie płynnych nieczystości w miejsca do tego przeznaczone,
chodzenie po wyznaczonych szlakach
niezaśmiecanie lasu ani zbiorników wodnych
zagospodarowywanie ziemi by nie wycinac lasów
wedrówki piesze czy rowerowe zamiast samochodowych-aby nie było spalin- co za tym idzie mniejsze zanieczyszczenie