Odpowiedzi

2010-03-22T17:41:34+01:00
Uważam że lepiej usłyszeć prawdę , ponieważ wiesz na czym stoisz. Wiesz co dana osoba o Tobie myśli, możesz wtedy zacząć się zmieniać i poprawiać swoje błędy.
2 1 2
2010-03-22T17:41:56+01:00
Ludzie bardziej wolą słyszeć słodkie kłamstwa niż gorzką prawdę.
Bierze się to z tego, że słysząc pochlebstwa bardziej się dowartościowują.
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T17:45:11+01:00
Moim zdaniem ludzie wolą słyszeć pochlebstwa niż prawdę.Czytałam kiedyś wiersz ,w którym Ignacy Krasicki opisywał dwóch malarzy.Jeden z nich malował ludzi tak jak wyglądali w rzeczywistości,a drugi upiększał ich wygląd na płótnie.Również w teraźniejszości ludzie lubią i chcą słyszeć tylko pochlebstwa,gdyż wtedy myślą,że są doskonali.Jednak prawda jest lepsza ,ponieważ nakłania do zmiany.
4 4 4