Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T15:31:33+01:00
Bajka w przeciwieństwie do baśni, jest utowrem wierszowanym, w którym występują np. postaci fantastyczne. Natomiast w baśni występują postaci historyczne, ale też fikcyjne.
1 5 1
2009-10-28T15:32:20+01:00
Bajka-krótki utwór literacki,wierszowany ,żartobliwy
Baśń-jeden z fantastycznych gatunków epickich
2009-10-28T15:34:22+01:00
W baśni jest podział na postacie kontrastowe (bohaterowie czarno-biali).
W bajce natomiast bohaterami są przedmioty oraz zwierzęta, które stanowią alegorię cech lub postaci.
1 5 1