Odpowiedzi

2010-03-22T17:42:51+01:00
Jeżeli chodzi o filmy to tak:
Stworzyła filmy takie jak: Ekipa ,Janosik. Prawdziwa historia, Trzeci Cud, Plac Waszynktona, Tajemniczy ogród, Pocztówki z Paryża, Kobieta Samotna, Kultura,
Coś za coś, Niedzielne dzieci.

I chyba tyle. Przynajmniej ja tyle znam . ;)

8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T17:52:29+01:00
Nie wiem, czy dokładnie chodziło Ci o to.! ;D

Agnieszka Holland w swoich filmach ukazuje tzw. kino moralnego niepokoju. Bohaterowie jej filmów często stoją przed trudnymi dylematami, wyborami, porusza w nich kontrowersyjne wątki związków międzyludzkich, wyobcowania społecznego, nie waha się przedstawiać trudnych kwestii politycznych i religijnych.

lub

Agnieszka Holland stworzyła takie filmy jak " Coś za coś ", " Tajemniczy ogród ", kilka seriali na przykład " Dowody zbrodni " i " Ekipa ". Za swoją twórczość otrzymała też wiele nagród i wyróżnień. Jej filmy ukazują trudne codzienne sprawy ludzi, porusza kontrowersyjne wątki związków miedzy ludzkich.

Pozdrawiam.! ;)
18 4 18