Odpowiedzi

2010-03-22T17:44:20+01:00
Dokładnie to Jahwe. Oznacza to, że Bóg nie zdradza ludziom wszystkiego o sobie, ale mówi że jest ty którym jest. Moim zdaniem to taka jakby wymijająca odpowiedź.
55 3 55
2010-03-22T17:45:46+01:00
Tak więc Imię, a raczej imiona Boga przybliżają nam Jego osobowość, charakter, Boga objawiającego się nam w działaniu, gdyż tylko w taki sposób my, ludzie możemy Go osobiście doświadczyć i poznać.
32 3 32
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T17:48:02+01:00
Jest to określenie Boga na siebie ze On wie kim jest i wszyscy wiedza kim jest Bóg . On tłumaczy tym ludziom ze mają za nim podąrzać i tak im się przedstawił Mojżeszowi (chyba jemu :) )
58 3 58
nie bo józefa
a nie jednak mojżeszowi