Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T17:47:41+01:00
A)
x+75=57
x=57-75
x=-18

b)
x-34=-35
x=-35+34
x=-1

c)
3-x=-2x
-x+2x=-3
x=-3

d)
2-x=5-2x
-x+2x=5-2
x=3

e)
69-x=x+96
-x-x=96-69
-2x=27
x=-13,5
1 5 1
2010-03-22T17:49:36+01:00
A)x-75=57
x = 57 + 75
x = 132

b)x-34=-35
x = -35 +34
x = -1

c)3-x=-2x
-x + 2x = -3
x = -3

d)2-x=5-2x
-x + 2x = 5 -2
x = 3

e)69-x=x+96
-x -x = 96 -69
-2x = 27 /: (-2)
x = -27/2
x = -13 i 1/2
2010-03-22T17:53:22+01:00
A)x=75=57
x=-75+57
x=-18
b)x-34=-35
x=-35+34
x=-1
c)3-x=-2x
-x+2x=3
-x=3/:(-1)
x=-3
d)2-x=5-2x
-x+2x=5-2
3x=3/:3x
x=1
e)69-x=x+96
-x-x=96-69
0=27
1 1 1