Zad 1
W jaki sposób Jezus prowadzi nas przez życie?
zad 2
Jaki wpływ na nasze życie wieczne ma wiara w Chrystusa?
zad 3
przypomnij sobie, jakimi słowami zwracano się do Pana Jezusa; wypisz jak najwięcej jego tytułów.
zad 4
Kim dla ciebie jest Jezus?
zad 5
jakie znaczenie w twoim życiu ma krzyż, znak Jezusa?

daje naj i prosze bo to na jutro!
z góry dziękuje

2

Odpowiedzi

2010-03-22T17:49:40+01:00
Pomaga nam w wyborach
Im bardziej wierzymy tym większe szanse że dostaniemy sie do nieba

Nie wiem

Nauczyciele życia
Nie wiem
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T17:52:14+01:00
1.Jezus prowadzi nas przez życie, dając nam wiele wskazówek przez rzeczy, przez osoby oraz przez to co robimy. Pomaga nam również modlitwa, Komunia Święta i spowiedź.
2.Wiara w Chrystusa jest naprawdę bardzo ważna. Aby życ wiecznie trzeba się modlic, chodzic do kościoła, ale również byc dobrym i posłusznym człowiekiem. Nie wolno zdradzic Boga poprzez przejście na inną wiarę.
3.Panie Jezu, Kochany Jezu, Zbawicielu świata.
4.Jezus jest dla mnie kimś wyjątkowym. Obdarowywuje mnie kochającą rodziną, daje mi wiele łask. Poprzez modlitwę rozmawiam z Bogiem.
5.Krzyż jest naprawdę bardzo ważny. Jest to znak Jezusa. Bardzo ważny znak. W wielu domach wisi krzyż Jezusa Chrystusa. Pokazuje to, jak bardzo kochamy i wierzymy w Boga, jak bardzo mu ufamy.

OCZYWIŚCIE TO JEST MOJA OPINIA, MOŻESZ TROSZKĘ ZMIENIC. DZIEKUJE, ŻE MOGŁAM CI POMÓC. MAM NADZIEJĘ, ŻE NA TYM POLEGAŁO TWOJE ZADANIE DOMOWE. POZDRAWIAM. Cappucino :)
5 4 5