Odpowiedzi

2010-03-22T17:49:36+01:00
1 winien jest pochowac zmarłego jesli stanowił czesc rodziny
2 modlic sie za niego
3 isc na pogrzeb
4 nie uzadzac zabaw ani sie nie bawic (jesli był rodziną)
5 złozyc wieniec ofiarny
6 jesli był rodziną chodzic w tz. żałobie czyli na czarno dzieci ewentualnie czarna wstązeczka !....
POZDRAWIAM :*
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T17:51:38+01:00
Chrześcijanie powinni być przygotowanie na śmierć, powinni przyjąć to z godnością nie smucić się nie zamartwiać się. powinniśmy powiedzieć wtedy sobie że tak musi być.
1 2 1