Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T17:50:41+01:00
A) -2-3*5=
-2-15=-17

b) (-8) : 4-2=
-2-2=-4

c) 12 : (-2) - (-3)= -6+3=-3

d) (-2)do sześcianu * 3-25= (-8) *3-25=-24-25=-49
2 5 2
2010-03-22T17:52:25+01:00
Oblicz:
a) -2-3*5=?
b) (-8) : 4-2=?
c) 12 : (-2) - (-3)=?
d) (-2)do sześcianu * 3-25=???

a)-2-3*5=-2-15=-17
b)(-8):4-2=-2-2=-4
c)12:(-2)-(-3)=-6+3=-3
d)(-2)³*3-25=-8*3-25=-24-25=-49
2 5 2
2010-03-22T17:53:40+01:00
A) -2-3*5=( -2)- 15 = -17
b) (-8) : 4-2= (-8) : 2 = -4
c) 12 : (-2) - (-3)= (-6) - (-3) = 3, ponieważ 2 minusy obok siebie to ,,+ "
d) (-2)do sześcianu * 3-25= 8*3-25=-24-25=-49
Liczę na naj :)
3 4 3