Odpowiedzi

2010-03-22T17:54:15+01:00
1975 - XX w. 2 połowa
1545 - XVI w. 1 połowa
956 - X w. 2 połowa
1758 - XVIII w. 2 połowa
2005 - XXI w. 1 połowa
1623 - XVII w. 1 połowa
789 P.n.e - VIIIw p.n.e 2 połowa
954 p.n.e - X w. P.n.e 2 połowa
1253 p.n.e XIII w. p.n.e 1 poł
2010 - XX w 1 połowa
27 3 27
2010-03-22T17:54:31+01:00
1.1901 - 1 poł 20w
2.351 r p n e - 2 poł 4 w
3.130r p n e-1poł 2 wieku
4.89 p n e- 2poł 1 1wieku
5.1899 R N E -2poł 19 w
6.2001 r n e-1poł 21 w
7.1999 r n e- 2poł 20 w
8.1660 n e-2poł 17w
9.1001 n e-1poł 11w
10.1234 -1poł 13w
13 3 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T18:27:44+01:00
1. 3500 p.n.e. powstanie pisma obrazkowego w Sumerze
II poł. III w. p.n.e
2. 509 pne - początek republiki rzymskiej
II poł. V w pne
3. 753 pne założenie Rzymu
I poł. VII w pne
4. 966 chrzest Polski
II poł X w
5. 1226 sprowadzenie do Polski Krzyżaków
I poł XIII w
6. 1791 Konstytucja 3 maja
II poł. XVIII w.
7. 1410 bitwa pod Grunwaldem
I poł. XV w
8. 1791 trzeci rozbiór Polski
II poł. XVIII w.
9. 1797 powstanie Legionów Polskich we Włoszech
II poł. XVIII w.
10. 2004 przyłączenie Polski do UE
I poł. XXI w.
A jak to zaznaczyc tak prostym sposobem