Odpowiedzi

2010-03-22T17:54:54+01:00
Trądzik młodzieńczy to jest choroba skóry polegająca na nadmiernym pobudzaniu gruczołów łojowych. Należy udać sie do dermatologa.
45 4 45
Nie to jest gdy ktoś dorasta
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-22T17:55:34+01:00
Trądzik przechodzi każdy nastolatek, dojrzewając pojawiają się u niektórych w mniejszej u niektórych w większej ilości pryszcze, wągry. Zwany także łojotok. Nie jest to rzadna choroba i są skutecznie matujące i zasuszające preparaty na odblokowanie por. Także nie ma się czym martwić ;) Myślę, że konsultacja z lekarzem nie jest konieczna. Chyba że naprawdę bardzo niepokoi cię to co dzieje się z twoją skórą.
Mam nadziję że pomogłam i liczę na naj . ;)
21 3 21
Nie napisane do jakiego lekarza trzeba isć.Dermataloga