250000cm ile to km??
75000cm ile to km??
25000000mm ile to km??
650g ile to kg??
1520g ile to kg??
dziesięć całości i jedna piąta t. ile to kg??
12kg ile to dag??
6,75kg ile to dag??
9g ile to dag??
1200mg ile to g??
70mg ile to g??
0,6kg ile to g??

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T15:55:12+01:00
250000cm ile to km=2.5 km
75000cm ile to km=0.75 km
25000000mm ile to km=250 km
650g ile to kg=6.5 kg
1520g ile to kg=15.2 kg
dziesięć całości i jedna piąta t. ile to kg=10500 kg
12kg ile to dag=120 dag
6,75kg ile to dag=67.5 dag
9g ile to dag90 dag
1200mg ile to g=12 g
70mg ile to g=0.7 g
0,6kg ile to g=600 g

Myślę,że pomogłam ^ ^
7 4 7
2009-10-28T15:57:31+01:00
250000cm=2,5km
75000cm=0,75km
25000000mm=25km
650g=0,65kg
1520g=1,520kg
dziesięć całości i jedna piąta t.=10200kg
12kg=1200dag
6,75kg =675dag
9g =0,9dag
1200mg=1,2g
70mg=0,7g
0,6kg=600g
9 5 9