Odpowiedzi

2010-03-22T17:57:40+01:00
1) Ponieważ wydobywanie węgla jest tańsze i prostrze
2) elektrownia wiatrowa, elektrownia wodna
3) brak pieniędzy, mało rozwinięta gospodarka
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T17:59:44+01:00
1. Ponieważ Polska posiada potężne ilości złoża węgla brunatnego, które są bardzo tanim surowcem .
2.Baterie słoneczne, wiatraki czerpiące energie z siły wiatru .
3.Jeżeli Polska nie uruchomi złóż węgla brunatnego, to w perspektywie 20 lat stracimy pozyskiwanie tego cennego surowca o ponad 50%