Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T17:57:15+01:00
ZAPROSZENIE
Mam zaszczyt zaprosic wszystkich rodziców na przedstawienie pt. "Romeo i Julia". Spektakl odbędzie się w Gimnazjum nr 1 w Inowrocławiu, przy ulicy Torunskiej 48 o godz. 16:00.

Serdecznie zapraszają Uczniowie Gimnazjum



Mozesz zmienic nazwe i miejscowość
7 5 7
  • Użytkownik Zadane
2010-03-22T17:59:04+01:00
Mam zaszczyt zaprosic kolegow i kolezanki z klasy 3d na przedstawienie ktore ja zorganizowalem dnia 23 kwietnia 2010roku w naszej szkole w sali gimnastycznej o godzinie 12.30 zapraszam serdecznie
1 1 1