Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-22T17:58:08+01:00
1. codziennie wstaję równo o 7 rano.
2.rodzice krzyczą na mnie że późno chodzę spać.
3.wkrótce pojadę do wujka nad morze.
4.lubię jeść lody czekoladowe, szczególnie z wórkami kokosowymi
5. lubię różnie wykorzystywać wolny czas w domu.


może być?
4 3 4
2010-03-22T17:58:19+01:00
Równo ze mną do szkoły weszła pani dyrektor . późno ten film dzisiaj puścili . wkrótce sprawdzian z angielskiego .szczególni Lubie filmy o nieagresji . różne pomysły przyszły mi do głowy .
6 3 6
2010-03-22T18:01:17+01:00
1. Dziś 6 kl wyszła na przerwę równo z dzwonkiem.

2. Moja siostra wczoraj wróciła bardzo późno do domu.

3. Wkrótce pojedziemy na wycieczkę do Krakowa.

4.Lubię się uczyć a szczególnie lubię uczyć się z przyrody ;p

5.Z tą pogodą to ostatnio jest bardzo różnie.
5 4 5