Odpowiedzi

2010-03-22T18:06:27+01:00
1. B
2. C
(a²√3)/4×h
(8²√3)/4×10 = 160 √3

5. a) 5×7×1 = 35
b) (5²√3)/4×5 = 31,25√3
c) (a+b)h/2×H
a = 2
b = 8
H = 6
h = ?

(8-2)/2 = 3

3²+h²=5²
h²=25-9
h=4

(2+8)4/2×6 = 120
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T18:15:31+01:00
Załącznik pierwszy:

1.
uznajmy, że objętość to 210x,
to:
A. Pp = 210x:6 = 35x
B. Pp = 210x:5 = 42x
C. Pp = 210x:6 = 35x
D. Pp = 210x:7 = 30x, czyli B
a tak na logikę, to jak jest taka sama objętość i różne wysokość, to pole podstawy tej bryły jest największe, która ma najmniejszą wysokość :P, ale chciałeś/aś obliczenia, więc są (na niewiadomych :D)

2.
Pp = a²√3/4
Pp = 8*8*√3/4
Pp = 64√3/4
Pp = 16√3
H = 10
V = Pp*H
V = 16√3*10
V = 160√3
odpowiedź C


załącznik drugi:

5.
a)
V = 1*5*7
V = 35
b)
Pp = 5*5*√3/4
Pp = 25√3/4
Pp = 6,25√3
H = 5
V = 6,25√3*5
V = 31,25√3
c)
h^ (trapezu) = 5^-[(8-2):2]^
h^ = 25-3^
h^ = 25-9
h^ = 16
h = √16
h = 4
Pp = 1/2*h*(a+b)
Pp = 0,5*4*(8+2)
Pp = 2*10
Pp = 20
H = 6
V = Pp*H
V = 20*6
V = 120
1 5 1
2010-03-22T18:25:06+01:00
ROZWIĄZANIE Z RYSUNKAMI W ZAŁĄCZNIKU
1 1 1