Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T17:59:41+01:00
1. Ania i Kasia poszły razem na plac zabaw, świetnie się bawiły.
2. Ewelina bardzo lubi jeść lody, najczęściej spożywa je podczas spacerów.
3. Kamila jest świetną biegaczką, jeździ dużo na zawody.
4. Matematyka jest trudnym przedmiotem, lecz dzieci lubią rozwiązywać łamigłówki matematyczne.
5. Patrycja i Natalia są wzorowymi uczennicami, zawsze dostają najlepsze oceny w klasie.
6. Wiosną na łąkach jest dużo kwiatów, dzieci chętnie się tam bawią.


__________

1. Tato śpi.
2. Marcelina idzie.
3. Przybędzie kilku piłkarzy.

mam nadzieję, że pomogłam ;)
2010-03-22T18:01:04+01:00
Złożone:
Kupiłam nowe buty, a stare oddałam biednym.
Jeździłam konno w tym tygodniu, ale nie będę jeździć za tydzień.
Mama była na mnie zła, bo rozbiłam jej ulubioną filiżankę.
Nigdy nie kłócę się z przyjaciółką, chociaż czasami mnie denerwuje.
Mam nową komurkę, ale moja siostra ma dużo lepszą.
Mój tata chcę mieć jamnika, moja mama buldoga, a ja chciałbym mieć Rottweilera.

Pojedyńcze:
Wczoraj znalazłam pierścionek.
Mam ładny płaszczyk.
Nie lubię Malwiny.
2010-03-22T18:06:36+01:00
Złożone:
Usłyszał dzwonek, wybiegł na przerwę, nie zdążył jednak zjeść śniadania
Spotkał na korytarzu przyjaciela, więc bardzo się ucieszył
Ucieszył się, ponieważ długo przyjaciela nie widział
Tomek poszedł do sklepu, zrobił zakupy
W zimie pada śnieg, wtedy można ulepić bałwana.


nierozwinięte:
Jeżdżę na koniach.
Mam pracę domową.
Lubię Monikę.