Odpowiedzi

2009-10-28T15:47:06+01:00
Grzybica, grzybica
jest jak kotwica
uczepi się nogi
i żyć nie pozwoli
dlatego idź do lekarza
bo nic nie robienie tylko sytuacje pogarsza
4 4 4
2009-10-28T15:47:12+01:00
Gdy grzybicę miałem,
również problemy były,
nie wiedziałem co zrobić,
lecz sposób znalazłem...




czesto nozki mydlem mydlij a grzybicy zapobigniesz..
nos tez klapki na basenia a przykrosci nie doznasz wiele!



Nie wierz grzybicy, bo grzybica
to podstępna czarownica




Gdy na basen , jedziesz pływać
weź ze sobą klapki ,
Bo inaczej na twych stópkach ,
zła choroba ,
grzybica się pojawi !
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T15:51:57+01:00
Na basenie jestem,
i grzybicy nie chcę!
Biorę więc japonki,
i ręcznik w biedronki. (lub - i majtki z koronki ;D)
^^
;)
2 5 2