Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T17:56:35+01:00
Jazz- Stanowi połączenie muzyki ludowej, artystycznej i rozrywkowej. połączenie muzyki zachodnioafrykańskiej i europejsko-amerykańskiej.
1 5 1
2010-03-22T17:59:04+01:00
Jazz- Stanowi połączenie muzyki ludowej, artystycznej i rozrywkowej. Połączenie muzyki zachodnio-afrykańskiej i europejsko-amerykańskiej.

1 5 1
2010-03-22T18:01:02+01:00
Z tradycji achodnio afrykańskiej
1 5 1