Potrzebuję jednego , dwóch zdań takich oryginalnych o swoim pokoju . Nie chodzi mi o zdanie typu : Mam pomarańczowy pokój lub że: Łóżko stoi obok biurka, tylko coś łatwego fajnego ;)
I proszę o przetłumaczenie go od razu na język angielski ;-))
Z GÓRY BARDZO DZIĘKUJĘ ; - **

2

Odpowiedzi

2010-03-22T17:58:07+01:00
Mój pokój jest w nietypowym stylu.Jest w nim róż i czerń.-Naprzykład
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T18:02:31+01:00
My room is interesting. I have a little bed in it.