Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-22T18:10:11+01:00
Wiosna idzie z nia swieta ktos o tobie pamieta zyczy jajek kolorowych i kurczakow odjazdowych pyszne ciasta jedz na zdrowie i miej wciaz zielono w glowie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T18:18:37+01:00
Z czym kojarzy się wiosna.?
Z chrzanem.
A więcej.?
Skowronkiem, bocianem.
Kwiatek żołty i jaskółka,
Co na Wielkanoc.?
Żurek i mazurek.
Co najważniejsze.?
Świąteczny poranek.
Co wtedy zrobić.?
Wyjść, spojrzeć na ganek.
A dalej.?
Oddechu złapać, że wiosna,
przyszła dziś, w ten dzień,
calutka radosna.

Heh, mam nadzieję, że pomogłam choć trochę ;]
Liczę na naj ;D lub najlepszą odp xD

1 5 1