Odpowiedzi

2010-03-22T18:00:42+01:00
1) to tzw zasychanie krwi
2)Skorupa ziemska, najbardziej zewnętrzna powłoka kuli ziemskiej otoczona na powierzchni przez atmosferę i hydrosferę, natomiast w głębi granicząca z płaszczem Ziemi wzdłuż nieciągłości Mohorovičicia.

3)powstawały ze szczątków organizmów.
Pozdrawiam:)
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T18:08:37+01:00
Ad 1. Krzepnięcie jest to przemiana z cieczy w ciało stałe.
Ad 2.Zewnętrzną powłokę Ziemi, z której zbudowane są kontynenty oraz dna mórz i oceanów,nazywano skorupą ziemską.Tworzą ją sztywne skały;magmowe,osadowe i przeobrażone.Wyróżniamy dwie odmiany skorupy ziemskiej; kontynentalną i oceaniczną.
Ad 3.Węgle kopalne powstały to skały osadowe w wyniku zgromadzenia się późniejszego przeobrażania szczątków roślin
4 5 4