Uzupełnij tabelke
FUNKCJE TKANKI-----------------------------------NAZWA TKANKI
1.wchłanianie substancji odżywczych----------1.
w przewodzie pokarmowym

2.stanowi zapas substancji odżywczych-------2.

3.bierze udział w obronie organizmu----------3.
przed drobnoustrojami

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T20:03:06+01:00
1.tkanka.tłuszczowa
2.tkanka.kostna
3.krew
2010-03-22T20:14:49+01:00
1. tkanka nabłonkowa (kosmki jelitowe)
2. tkanka tłuszczowa
3. tkanka nabłonkowa

Nie jestem pewna ale powinno byc dobrze
1 5 1