Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T18:01:50+01:00
Gentalmen to osoba wykwintna, tolerancyjna, uczciwa i kulturalna.
Posiada głównie zalety, które chętnie wykorzystuje w życiu codziennym.
Potrafi pomagać, liczy się ze zdaniem innych.
Jest szarmancki [wobec kobiet]

Myslę , że pomogłam ;)
1 5 1
2010-03-22T18:02:26+01:00
Powinien być:
uprzejmy,
arogancki,
miły,
elegancko ubrany,
szarmancki wobec kobiet.
1 5 1
2010-03-22T18:02:40+01:00
Gentelmana (dżentelmena)-mężczyzna o dobrym, uprzejmym, wspaniałomyślnym, kulturalnym i kurtuazyjnym zachowaniu w stosunku do kobiet i nie tylko.

Pozdrawiam
1 5 1