Odpowiedzi

2010-03-22T18:06:11+01:00
-x+4>3(x-1)
-x+4>3x-3
-x-3x>-3-4
-4x>-7
x>1i3/7

5(2x-3)-6x>=3(4x-3)
10x-15-6x>=12x-9
4x-12x>=-9+15
-8x>=6
x>=-3/4

-0,2(5x-3)<=x-0,1
-x+0,6<=x-0,1
-x-x<=-0,7
-2x<=-0,7
x<=0,7/2
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T18:07:51+01:00
B -x+4>-3x+3
-x+3x>3-4
2x>-1/:2
x>-0,5
C c)5(2x-3)-6x jest większe lub równe 3(4x-3)
10x-15-6x jest większe lub równe12x-9
10x-6x-12x jest większe lub równe-9+15
-8x jest większe lub równe 6/: -8
xjest mniejsze lub równe -0,75

1 5 1