Odpowiedzi

2009-10-28T15:43:47+01:00
19 cm * 250 000 = 4750 000 cm
4750 000 cm : 100000 = 47,5 km
Odp . Trasa miała 47,5 km długości .
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T15:44:16+01:00
1cm na mapie =250000 cm w rzeczywistości 1km =1000m=100000cm czyli 1 cm na mapie =2,5km w rzeczywistosci a 19cm na mapie =19 razy 2,5km=47,5km w rzeczywistosci
4 3 4
2009-10-28T15:59:38+01:00
1:250 000
1cm (na mapie)- 250 000 cm w rzeczywistości

1km-1000m
1m-100 cm

1km-100 000 cm
250 000 cm-2,5 km

1 cm (na mapie) -2,5 km w rzeczywistości
19 cm (na mapie) - 47,5 km

Odp. Odległość między tymi miastami wynosi w rzeczywistości 47,5 km.
4 4 4