Odpowiedzi

2009-10-28T15:44:24+01:00
*zwiększenie chropowatości
*zakładanie łańcuchów na koła
*zwiększanie siły nacisku na podłoże
*niestosowanie olejów ani smarów
*niestosowanie łożysk kulkowych
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-28T21:07:49+01:00
Sposoby zwiększania tarcia:
-zwiększenie chropowatości (np. drogi),
-zakładanie łańcuchów na koła,
-zwiększanie siły nacisku na podłoże,
-niestosowanie olejów ani smarów,
-zmiana z toczenia na posuwanie,
-niestosowanie łożysk kulkowych.
13 4 13