Odpowiedzi

2009-10-28T15:43:37+01:00
20km-15mi
x-150min
x=(20*150)÷15=200km
Odp. Pokona odległość 200km.
Prosze:))
7 4 7
2009-10-28T15:44:39+01:00
15 to 1/4 godziny
15 * 4 = 80 km/h
80 + 80 + 40 = 200 km

Jbc to 40km pokona w ciągu pół godziny ;)
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T15:45:29+01:00
2,5 godziny to 150 min

20km - 15min
x km - 150min
x= (150×20)÷15 = 200

Samochód przejedzie 200km
13 3 13