Odpowiedzi

2010-03-22T18:05:10+01:00
Każdy kraj ma swoje charakterystyczne, wręcz mityczne, krajobrazy, architekturę, dzieła sztuki, bohaterów. Są to rozpoznawalne symbole, po których można szybko skojarzyć kraj i kulturę. Gdyby pokusić się o sporządzenie listy takich symboli, to na pewno w czołówce musiałaby się znaleźć wierzba. A pomnik Chopina pod wierzbą to wizytówka Polski w Europie i świecie.

NAJ, NAJ :d
1 3 1
2010-03-22T18:08:31+01:00
Tak. Wierzba to drzewo Chopina, ponieważ pomnik Chopina znajduje się pod wierzbą płaczącą co daje to Polsce wizytówkę w Europie i na całym świecie.

Licze na naj***
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T18:19:26+01:00
Wierzba jest drzewem Chopina,w warszewie jest pomnik chopina pod wierzbą.Chopin przesiadywał pod tym drzewem
1 2 1