Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T18:10:51+01:00
Obowiązki dzieci wobec rodziców
1.pomoc w przygotowywaniu obiadu czy kolacji.
2. szacunek do słowaa danego.
3.pomoc w pracach domowych
4. słuchać ich w każdej chwiili w życiu
Prawa rodzicow wobec dzieci
1. rodzice mogą dać dzieciom szlaban
2 mogą pozwolić wyjść gdzieś dzieciom
3 mogą nie pozwolić na wyjście dziecka
4. mogą kontaktować się z dziećmi w każdej chwili
5 pomóc dziecku w trudnej sytuacji
Prawa dzieci wobec rodzicow
1. dzieci moga sb z rodzicami pożartowac
2 mają prawo zwrócić się o pomoc do rodziców
3 rozwiązać broblem z ich pomoca
4 powiedziec gdy źle sie czują itp.

masz
starałaaam siee ;D
3 4 3
2010-03-22T18:12:34+01:00
Obowiązki dzieci wobec rodziców-nie pyskować,nie obrażać,nie bić,nie krzyczeć
Prawa rodziców wobec dzieci-nie bić, nie krzyczeć, pomagać,dawać miłość
Prawa dzieci wobec rodziców - być miłym,odwdzięczać się tym samym,być dobrym,
3 4 3