Na korę jabłonek głupiutkie zajączki
siekaczami nakładają ślubne obrączki.
Jest nieruchomo i cicho dokoła,
czasem tylko gawron jak marszałek coś zawoła.
Z tego wieszyka wypiszcie mi :
-rymy które se występują
2)Nazwijcie miL
Układ rymów
b) Padający akcent
c)rodzaj rymów

i jeszcze tak
Ile w pierwszym wersie znajsuje się zgłosek i ile w czwartm wersie jest zgłosek.

Ja jestem ciemny a facet od polaka dał taka p.d odpowiadać :PPPPPPPPP

2

Odpowiedzi

2010-03-22T18:11:03+01:00
Zajączki-obrączki dookoła-zawoła
Rymy dokładne
32głoski w 1 wersie(głoski to litery)
39głosek w 4 wersie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T18:20:26+01:00
Zajączki - obrączki akcent pada na końcówkę -ączki
dokoła - zawoła akcent pada na końcówkę - oła
rymy parzyste
rymy dokładne
zgłoski - to sylaby

w pierwszym 12 zgłosek (sylab)
w czwartym 14 zgłosek (sylab)