Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T18:12:41+01:00

loo-ubikacja
toiletries - przyrządy toaletowe
toothbrush - szczotka do zębów
toothpaste - pasta do zębów
soap - mydło
comb - grzebień
shampoo - szampon
towel - ręcznik
razor - maszynka do golenia
hairdryer - suszarka
mirror - lustro
shower - prysznic
bath - wanna
basin - umywalka
toilet - klozet
shelf -półka
washing machine - pralka
fridge - lodówka
sink - zlew
cupboard - szafka
electric heater - kuchenka elektryczna
cooker - kuchenka
dishwasher - zmywarka do naczyń
coffe maker - ekspres do kawy
oven - piekarnik
microwave - mikrofalówka
freezer - zamrażarka
toaster - toster
frying pan - patelnia
worktop - blat kuchenny
teapot - dzbanek do herbaty
fork - widelec
knife - nóż
spoon - łyżka
plate - talerz
peeler - nożyk do obierania
glass - kieliszek
glass - szklanka
cup - filiżanka
mug - kubek
bowl - miska
saucer - spodek
tap - kran
kettle - czajnik
tea towel - ścierka do naczyń
sieve - sito
grater - tarka
bottle opener - otwieracz do butelek
can opener - otwieracz do puszek
corkscrew - korkociąg
funnel - lejek
saucepan - rondel
cloth - ścierka
washing-up liquid - płyn do mycia naczyń
stool - stołek, taboret
wastebin - pojemnik na śmieci
tv - telewizor
remote control - pilot
armchair - fotel
chair - krzesło
sofa - kanapa
table - stół
bed - łóżko
single bed - łóżko jednoosobowe
double bed - podwójne łóżko
bunk bed - łóżko piętrowe
crib - łóżeczko dziecięce
picture - obraz
clock - zegar
alarm clock - budzik
vase - wazon
phone - telefon
cd player - odtwarzacz płyt
carpet - dywan
rug - dywanik
bookshelf - regał na książki
fireplace - kominek
curtains - zasłony
drapes - firanki
light switch - włącznik światła
socket - kontakt
wardrobe - szafa
chest of drawers- komoda
cupboard - szafka
dressing table - toaletka
radiator - kaloryfer
lamp - lampka
pillow - poduszka
sheets - posciel
duvet - kołdra
2 4 2
2010-03-22T18:17:37+01:00
Okno - window
regał - bookcase
stuł - century
krzesło - chair
kominek - fireplace
kanapa -couch
ława - bench
lampa - lamp
żyrandol - chandelier
obrazek - picture
szuflada - drawer
dywan - carpet
zegarek - watch
kalendarz - Calendar
1 1 1