Odpowiedzi

2010-03-22T18:11:13+01:00
W Polsce znajdują się również cerkwie żydowskie i miejsca spotkań jechowych ale gdzie się dokładnie znajdują to nie wiem.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T18:15:05+01:00
Z światyń innych wyznań niż katalockie znajdują się:
-meczet w Gdańsku
a z prawosławnych to są diecezje:

Diecezja Białostocko-Gdańska Polskiego Kościoła Prawosławnego
Diecezja Lubelsko-Chełmska