Odpowiedzi

2009-10-28T15:53:02+01:00
Siemka też to omawiam
Ja myślę że warto było przeczytać tą książkę ponieważ jest bardzo młodzieżowa , ciekawa i pouczająca na takie tematy jak: pierwsza miłość , problemy w przyjaźni i życie codzienne

Pouczenia które z niej płynom to : prawda zawsze wyjdzie na jaw, lepiej sie zastanów nim coś zrobisz i dbaj o siebie
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T15:55:16+01:00
Powieść uczy pozytywnych zachowań.
Pokazuje ,jak postępować w trudnych sytuacjach.
Uczy,iż ludziom należy pomagać,gdy ci potrzebują wsparcia.Należy też łagodnie postępować wobec zwierząt(przykład psa Dunaja).Również podejmowane przez autorkę kwestie dotrzymania tajemnicy danego słowa są ważne w relacjach między ludźmi.Przestrzeganie tych zasad pomaga bohaterom powieści w nawiązywaniu przyjaźni.
8 4 8