Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T18:10:36+01:00
400zł-100%
80zł- x
x=(100*80):400
x=8000:400
x=20%
Odp.: Opłaty za gaz stanowią 20 %.
;)
1 4 1
2010-03-22T18:14:35+01:00
skoro 400 zł to --------------> 100%
a 80 zł to---------------->x% <-- to jest proporcje . Mnożymy na krzyż!


x= ( 80 x 100) / 400
x= 20 %

odp. Tak gaz stanowi 20% opłat.


Mam nadzieję , że pomogłem i wmiarę dobrze wyjasniłem zagadnienie. proporcja to najprostsza metoba. Polecam się naprzyszłość i Pozdrawiam.