Odpowiedzi

2010-03-22T18:13:04+01:00
Rafael Santi- Rafael Santi, urodzony w Urbinie w 1483 roku. Słynny i wibitny malarz i architekt pochodzenia włoskiego. Jeden z czołowych przedstawicieli renesansu włoskiego, zarówno w malarstwie jak i w architekturze.

Leonardo Da Vinci - włoski malarz, rzeźbiarz, architekt, konstruktor, teoretyk sztuki, filozof, wszechstronny i najdoskonalszy przedstawiciel renesansu.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T18:14:42+01:00
Jan Kochanowski- najwybitniejszy poeta doby renesansu.
Mikołaj Kopernik- najwybitniejszy astronom , ekonomista i matematyk