Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T15:47:38+01:00
Dlaczego dusimy się gdy brakuje powietrza? - Ponieważ nie mamy dostępu do tlenu, dzięki któremu oddychamy

Czemu płomień zasypany piaskiem gaśnie? - Ponieważ odcinamy dopływ tlenu do płomienia, a tlen podtrzymuje palenie się.

Jakiemu składnikowi powietrza zawdzięczamy oddychanie i spalanie? - Tlenowi.
16 4 16
2009-10-28T15:50:03+01:00
3. Spalanie i oddychanie zawdzięczamy tlenowi.
1. Dusimy się ponieważ naszemu organizmowi brakuje tlenu, a nasze narządy nie są w stanie wykonywać swoich czynności życiowych.
2.Ponieważ zostaje ''zduszony'' przez ziarnka piasku.9 nie wiem jak to wytłumaczyć)
10 4 10
2009-10-28T20:12:29+01:00
Dusimy się dla tego że do naszego muzgu nie dociera krew w ktyrej znajdije się tlen i organizm nie morz funkcjonować.
płomień zasypany pjaskiem gaśnie bo brakuje mu tlenu co jest niezbendne do reakcj spalanja.
oddychanje i spalanie zawdzięczamy tlenowi.
8 4 8