Odpowiedzi

2010-03-22T18:14:47+01:00
A)20,83333333.... w zaokrągleniu 2,8
b)12,5
c)61,8
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T18:15:33+01:00
A) liczbę której 120 % jest równe 25
120%x =25
1,2x=25 |*10
12x=250
x=20, 83333

b) liczbę której 48% jest równe 6

48%x=6
0,48x=6
48x=600
x=12,5


c) liczbę o 3% większą od 60
103% *60 = 1,03 *60 = 61,8
3 2 3
2010-03-22T18:17:31+01:00
A) 120% = 25
12% = 2,5
1% = 0,208333

b)
48% = 6
1% = 6:48 = 0,125
100% = 0,125 x 100 = 12,5

c)
103 % z 60= 1,03 x 60= 61,8

1 1 1