Odpowiedzi

2010-03-22T18:13:06+01:00
Byc
przychodzic
zaczynac
zlamac
kupic
budowac
palic
kupic
chwytac
przychodzic
kosztowac
zrobic
rysowac
pic
jezdzic
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T19:11:20+01:00
Przetłumacz (past participle)
been - byłem
become - staje się
begun - zaczynam
blown(zdmuchnał/zwichal)
broken - złamałem
brought - niosę/niosłem
bulit - buduję/budowałem
burnt - spalam/spaliłem
bought - kupuję/kupiłem
been able to - móc zrobić, potrafić
caught - łapię/złapałem
chosen - wybieram/wybrałem
come - przychodzę/przyszedłem
cost - kosztuje
done - zrobione
drawn - rysuję/rysowałem
drunk - piję/piłem
driven - prowadzę
eaten(zjedzonY)

To zależy od kontekstu. Możesz je różnie odmieniać, ale wydaje mi się, że chodziło tylko o ogólne znaczenie słowa. : >