Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T18:17:10+01:00
Grad -hej śnieg
śnieg -hej grad
grad - co tam dziś będziesz robił??
śnieg -a chyba dziś sobie troche popadam, a co???
grad -a nic ja chyba też, bo mi sie nudzi troche
śnieg - no to padajmy......

troche dziwnie to wyszło, ale jest
2010-03-22T18:35:08+01:00
Śnieg rozmawia z gradem
wiesz przyjacielu:jak ja luie zime ,moge w tedy bawić się z dziećmi ,otulać drzewa i góry...
Grad na to:ja też lubie ,ponnieważ moge straszyć dzieci swoimi opadami i różne ptaki,lecz nagle wybuchnol płaczem też chce byc sniegiem.....Masz sie wspaniale możesz sie świetnie bawic a mbnie się każdy boi.
Wiesz ty też masz fajnie ty nawet możesz nawet sypać w lato a jaa tylko w zime.a nie jestem polonistka ale sory ,że malo sensu bo tego nie rozumiem ale wiesz jak dialog wygląda pisz wypowiedzi od myslnikow